!!!!!!عذرخواهی می کنیم!!!!!!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • من،دختر بابام
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من،دختر بابام و آدرس skyangel.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 15819
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد تصوير تصادفی

چت روم

كد ماوس

من،دختر بابام
((ایرانی زانو نمی زند حتی اگر سقف اسمان از او کوتاه تر باشد))




عذرخواهی می کنیم که همچنان لباس روحانیت بر تن کسی است که بر خلاف احکام صریح اسلام و در حالی که لباس روحانیت به تن داشت با دخترکان ایتالیایی دست می دهد.

عذرخواهی می کنیم که لباس روحانیت بر تن کسی است که هشت سال با شعار قانونگرایی، اکثریت جامعه را فریب داد در حالیکه با کمک عناصر خود تلاش کرد مهم‌ترین مبانی دینی و انقلابی مردم ایران را زیر سؤال ببرد و کار را تا جایی پیش برد که دشمنان اسلام و انقلاب به بهره‌گیری از او طمع کردند.

عذرخواهی می کنیم که لباس روحانیت بر تن کسی است که زیر عبای شکلاتی او منافقین منحرفی مانند مهاجرانی، کدیور، سروش، گنجی و ... پرورش داده شدند که یکی حکم امام امت درباره سلمان رشدی را زیر سؤال برد و دیگری امام امت را در تضاد با جنبش سبز دانست و سومی قرآن را تا حد تجربه بشری پیامبر تنزل داد و آن یکی به انکار امام عصر (عج) پرداخت.

عذرخواهی می کنیم که لباس روحانیت بر تن کسی است که در دوره او اهانت به حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید تا جایی پیش رفت و یاران هم قطار وی تقلید از مرجعیت را به سخره گرفتند و کاریکاتور علما را به چاپ رساندند و برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی حوزه علمیه قم به تحصن نشست.

عذرخواهی می کنیم که لباس روحانیت بر تن کسی است که با افکار لیبرالیستی خود تلاش کرد تا قرائت‌های مختلفی از دین را به کرسی بنشاند و با این توجیه افکار غربی جریان وابسته خود را حاکم کند.





پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 13:34 ::  نويسنده : فرشته